Dansul Fulgilor de Nea – Ziua de Freeride

Weekendul acesta, sub egida Snowkidz, am avut parte de doua zile de poveste:) Dupa  antrenamentul de ieri, din Valea Dorului, weekendul Fulgilor de Nea a continuat cu o zi de freeride, in care am schiat pe partii si prin zapada nebatuta, pe versantul estic al muntelui, adunand peste 5000 m diferenta de nivel!

A fost o adevarata Oda a bucuriei, in care am schiat si am zburdat prin zapada neatinsa de ratrac! Am facut coborare dupa coborare pe partiile si traseele dinte Cota 2000 si Cota 1400, incepand cu Fata mare a Karpului – partia considerata cea mai grea din tara, si incheind cu Fata Papagalului si Valea Tarlelor – doua dintre cele mai frumoase trasee off piste de la Sinaia! Copiii s-au descurcat de minune, iar la final chiar mai vroiau sa urce:)

Iata pozele din ultima zi:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

2 thoughts on “Dansul Fulgilor de Nea – Ziua de Freeride

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started