Dansul Fulgilor de Nea – In Valea Dorului

Weekendul Fulgilor de Nea a debutat cu o zi de schi superba, plina de zapada si de voie buna! La munte a nins mult in ultimele zile, asa ca am profitat si am coborat pe toate partiile din Valea Dorului, ba chiar am incercat si un pic de off piste:)

De dimineata era coada la cabina in Sinaia, semn ca multa lumea s-a trezit de dimineata sa se bucure de zapada proaspata! Ajunsi la Cota 2000, am facut cateva miscari de incalzire, apoi am luat-o inspre Valea Dorului. Primele coborari au fost pentru a ne reaminti pozitia corecta pe schiuri, apoi am facut diferite exercitii pentru echilibru antero-posterior. Dupa pauza de masa ne-am urcat din nou pe schiuri si am luat la rand toate partiile, ba chiar am incercat si un pic de off piste!
La final am coborat cu copiii pe Drumul de Vara pana la Cota 1400. Spre bucuria noastra le-a placut atat de mult incat ne-am propus sa revenim a doua zi:)

Astazi a fost Zilei Mondiale a Poeziei, asa ca seara am recitat poeziile inscrise in concurs, am spus Povesti si ne-am jucat Mafia, dupa care am mers la culcare ca sa ne trezim devreme, pentru o noua zi de schi.

Iata pozele de astazi:

Foto: Demi Tipa, Cristian Trandafir, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Dansul Fulgilor de Nea – In Valea Dorului

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started