In Poiana cu Narcise

Dupa ce ne-am catarat, Weekendul Activ a continuat cu noi aventuri! Am facut o minunata drumetie in Rezervatia naturala “Poiana cu Narcise” din M-tii Baiului! Am mers pe carari nemarcate, pe crestele muntilor si pe plaiuri fermecatoare, pline de narcisele salbatice si alte flori parfumate:) Erau atat de multe incat coastele muntelui pareau ninse!

Prognoza nu era foarte buna, cu ploaia dupa-amiaza, asa ca planul era sa mergem pna al Poiana cu Narcise apoi sa ne intoarcem. Pe drum a plouat putin, insa cand am ajuns la Sinaia a aparut soarele:) Norii se miscau cu repeziciune pe cer, semn ca vremea era in schimbare iar vantul batea cu putere pe creste.

Am traversat raul si ne-am pus in miscare pe drumul forestier de pe Valea Rea. Copiii erau plini de energie, alergand inainte si inapoi, asa ca am ajuns rapid la capatul drumului. De aici padurea s-a mai rarit si am intrat pe o poteca, pe malul raului. Poteca era plina de bolovani si pietre, iar pe masura ce inaintam, deveneau mai multi si mai mari. La final, cat vedeai cu ochii toata albia devenise un rau de piatra, in care apa a sapat o morena adanca in patul de pietre. Se pare ca Valea Rea si luat numele tocmai de la zona aceasta.
Nu a durat mult si am iesit din padure, iar in fata noastra au aparut niste plaiuri inierbate, pline de mici puncte albe care, pe masura ce ne apropiam, s-au transformat intr-o multime de flori! Aceasta este renumita Poiana cu Narcise:)
Incantati de frumusetea locului, copiii au urcat tot mai sus, prin marea de flori. Nu erau doar narcise, ci si gentiane, clopotei, orhidee de munte si alte flori minunate si, cum vremea tinea cu noi, am continuat sa continuam prin minunatia de flori pana sus, in culme, la 1800 m altitudine!
Dupa ce am admirat privelistea minunata care s-a deschis inspre Valea Prahovei si Bucegi, am inceput sa coboram pe Piciorul Cumpatului. La intoarcere am ales vechea poteca ce coboara pe creasta, prin Arinisul de la Cumpatu, iar la final am traversat Valea Rea chiar inainte de confluenta cu Prahova.

A fost o drumetie frumoasa, plina de diversitate, in care am vazut o multime de lucurui minunate:) La final copiii au fost felicitati de alti drumeti pentru tura, caci nu a fost tocmai usoara, diferenta de nivel fiind de peste 1000 m!

Iata pozele:

Foto: Angela Ilie, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

2 thoughts on “In Poiana cu Narcise

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started