La Catarat la Sf.Ana

Astazi a revenit Vara:) Am profitat de vremea frumoasa si am mers la Catarat, la faleza Sf.Ana din Sinaia! “A fost o experienta minunata!” ne-a spus Alexia, la final:)

De dimineata a avut premierea Cupei Tabere cu Suflet 2020, apoi ne-am luat echipamentul si am plecat spre traseele de catarat. A avut loc si un concurs si, spre bucuria, noastra toti copiii au urcat pana in Top:) Concursul a contat pentru Cupa Tabere cu Suflet, iar rezultatele se gasesc pe siteul competitiei!

Am facut, si am primit, o multime de poze de la aceasta iesire, asa ca am fost nevoiti sa le impartim in doua calupuri. Iata primul dintre ele:

Foto: Mirela Georgescu, Maria Georgescu, Cristian Trandafir, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

5 thoughts on “La Catarat la Sf.Ana

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started