Calare pe Carari de Munte

De Ziua Copilului am facut o frumoasa plimbare la pas, cu Calutii, pe la poalele muntilor! Desi a fost prima zi de vara, Boreas, zeul vantului de nord, a batut cu putere, amintind mai degraba de inceperea iernii! Cu toate acestea copiii nu s-au speriat si s-au simtit foarte bine! “A fost minunat” au spus ei la final:)

De dimineata am plecat cu microbuzul din Bucuresti, iar dupa un drum destul de lung, in care am avut parte de multa ploaie de ne intrebam daca sa mai mergem sau nu, am ajuns intr-un final la Campulung. Aici ploaia s-a oprit ca prin minune, insa era racoare bine. Ne-am echipat, ne-am dezmortit picioarele, apoi am facut cunostinta cu calutii. Dupa o scurta introducere in care am povestit despre experienta de echitatie, ne-am suit pe caluti si am plecat incolonati spre munte. La inceput am mers pe ulite si pe drumuri de pamant, apoi am inceput sa urcam prin padure pe un traseu din ce in ce mai abrupt, pana am ajuns in punctul cel mai inalt al traseului, la 1100 m. Aici ne-am oprit si am mancat, la o stana aflata intr-o poiana minunata, la marginea padurii! Dupa pranz vantul a prins putere, insa nu ne-am speriat si nu l-am lasat sa ne strice ziua:) Am coborat pe niste plaiuri frumoase, pline de pomi infloriti, de unde se deschide o priveliste minunata catre Tara Muscelului.

Traseul a avut 16 km si o diferenta de nivel de 400 m. L-am parcurs in 5 ore, din care 4 pe cal, iar la final am vizitat Manastirea rupestra Namaiesti.

Iata un scurt film si cateva poze:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started