Ultimele viraje

Weekendul acesta am stabilit un record: cel mai lung sezon de schi la Sinaia! Ca sa il marcam, ne-am luat echipamentul si am urcat la Cota 2000, sa ne bucuram de o ultima zi in Valea Dorului:) Am facut mai multe coborari, am participat la Cupa 1 Iunie si, desi suntem in prag de vara, am avut parte de o adevarata zi de iarna, cu ninsori si temperaturi sub zero grade!

Sezonul acesta au fost nu mai putin de 175 de zile cu zapada la Sinaia! Telegondola nu a mers in fiecare zi, dar deja ne-am obisnuit cu acest lucru. Am inceput sa schiem la inceput de decembrie, iar ultima zi de schi a fost pe 30 mai:)
Zapada nu mai este continua in Valea Dorului, insa am gasit o fasie de zapada pe care am montat un slalom, iar copiii s-au simtit de minune:)
Ne asteptam ca vara sa isi faca simtita prezenta, chiar si la aceasta altitudine, insa ne-am simtiti mai degraba ca iarna, caci la un moment dat a inceput sa ninga torential, iar in decurs de jumatate de ora tot muntele a fost acoperit  cu o mantie alba!

Iata pozele de la aceasta ultima iesire la schi si snowboard:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

4 thoughts on “Ultimele viraje

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started