Biciclete si Caiace

Duminica a fost o adevarata zi de vara, cu temperaturi de peste 30 de grade! Am profitat si am mers la Snagov unde am pedalat prin padurea plina de verdeata, apoi ne-am plimbat cu caiacele printre nuferi:)

Soarele ardea cu putere inca de dimineata, anuntand o zi plina de caldura, asa ca ne-am urcat pe biciclete si am plecat repede spre racoarea padurii. Pe primii km a fost o placere sa pedalam, apoi, pe masura ce intram mai adanc in padure, am gasit mult noroi si balti umflate de  ploile din ultimele zile. Am vazut Casa bantuita de langa Ferma de struti, Satul parasit si Biserica ruinata, apoi ne-am intors pe un alt traseu. Pe drumul de intoarcere am vazut o vulpe, pe care n-am apucat insa sa o fotografiem:(
Copiii s-au descurcat de minune, in pofida dificultatilor de pe traseu si a varstei fragede! Chiar si Luca, mezinul echipei la doar 5 ani, a pedalat cu voinicie tot drumul, iar cand a inceput sa oboseasca, i-am spus o poveste revigoranta si i-am redat energia:)

Ajunsi la debarcader, dupa un scurt moment de zabava am invatat cum sa manuim padela, apoine-am urcat in caiace si am inceput aventura prin Rezervatia de Nuferi. Am vaslit pe canale pana in corpul principal al lacului si am vazut cativa nuferi albi, precum si lisite, rate salbatice, starci nsi egrete, precum si niste pasari de apa pe care nu le-am mai vazut pana acum la Snagov.

Iata cateva poze de la aceasta frumoasa tura:

Foto: Tabere cu Suflet

 

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Biciclete si Caiace

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started