Weekend Activ la Catarat

Vremea minunata ne-a indemnat sa nu stam acasa weekendul acesta, asa ca am plecat spre munte sa ne dezmortim bratele intr-o prima iesire la catarat pe stanca:) Am fost la faleza Tabere cu Suflet de la Sinaia si ne-am urcat pe Traseul galben, apoi ne-am distrat la rapel, iar la final am facut o scurta drumetie in care am cautat Comoara Spiridusilor cu busolele, intr-un joc de Treasure Hunt!

Probabil multa lume a gandit ca noi, caci drumul a fost destul de aglomerat. Ajunsi la Sinaia, am urcat la faleza Sf.Ana unde am gasit un grup mare de alpinisti din Campina pe Traseul rosu. Am echipat Traseul galben, apoi am inceput sa urcam pe rand, in mansa, cu asigurare de jos. Copiii s-au descurcat minunat, unii reusind sa urce pana in top, altii putin mai jos, fiecare dupa puteri. A avut loc si un concurs de Escalada ce conteaza pentru Cupa Tabere cu Suflet. Rezultatele se gasesc pe siteul competitiei.

Dupa ce ne-am dat jos de pe stanca ne-am odihnit putin si am mancat. Intre timp ne-am imprietenit cu Luca si ne-am jucat cu Body – o frumusete de soparla numita Dragon barbos (Pogona vitticeps) care era pet-ul lui:)

Dupa-amiaza a continuat cu o sesiune de rapel in care am invatat sa coboram cu autoasigurare – “a fost cea mai tare activitate” au spus copii, iar ziua s-a incheiat cu joc de Treasure Hunt!

Copiii au avut posibilitatea sa faca poze cu aparatul foto! Au fost foarte fericiti si s-au bucurat atat de mult de aceasta activitate, incat au facut o multime de poze:) Din pacate insa bateria s-a terminat rapid, asa ca intre primul catarator si restul copiilor exista o diferenta mare in ce priveste numarul de poze.

Urmatoarele iesire vor avea loc in weekendul viitor: sambata mergem cu bicicletele in Poiana cu Narcise si la Templul Ursitelor, iar duminica avem o ultima iesire la Schi si Snowboard! Programul complet al iesirilor Weekend Activ se gaseste aici

Iata pozele de sambata, de la catarat:

Foto: Tabere cu Suflet

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Weekend Activ la Catarat

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started