Cu Skateboard-ul in parc

Weekendul acesta, Sara si Maria au profitat de vremea frumoasa si au iesit cu skateboard-ul si longboard-ul in parc!

Am rugat-o pe Maria sa ne spuna cum a fost. Iata ce ne-a povestit ea:
Sambata dimineata am intrebat-o pe Sara daca ar vrea sa iesim cu skateboard-ul in parc dupa pranz. Ea a raspuns ca vrea, asa ca asta am facut!
Ne-am intalnit in fata primariei si i-am explicat cam cum sta treaba cu skateboard-ul, dat fiind ca ea nu mai experimentase pana acum:)
Am invatat-o sa ia virajele, sa faca slalom, sa sara si sa mearga cu mai multa viteza! S-a descurcat foarte bine, iar pana la finalul zilei era deja experta:)
A fost o zi foarte frumoasa! (n-am idee de incheiere)

Iata si cateva poze. Au fost si in parc, insa “pozele din parcare sunt mai interesante” 🙂

Text: Maria, Foto: Sara, Maria

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started