Pe Valea Dorului si pe Karp

Anul acesta, de Ziua Mondiala a Zapezii ne-am mutat la Sinaia, unde am avut parte de zapada multa si de veselie din plin:) Am schiat pe toate variantele din Valea Dorului, ne-am intrecut intr-un concurs, iar la final am coborat pe Valea lui Karp! “A fost MI-NU-NAT” au spus copiii la final!

Intr-adevar, a fost o zi foarte frumoasa, in pofida frigului polar! Ajunsi la telecabina dis de dimineata am asteptat putin sa urce temperatura ca sa dea drumul instalatii, caci erau mai putin de -15 grade. Am urcat apoi la Cota 2000 si, dupa o scurta incalzire, am inceput antrenamentul. Era foarte putina lume, asa ca am facut coborare dupa coborare si ne-am antrenat toata dimineata. A urmat concursul, care conteaza pentru Cupa Tabere cu Sufletsi ale carui rezultate se gasesc pe siteul competitiei.
Dupa ce am mancat am mai schiat putin in Valea Dorului si Valea Soarelui, apoi a urmat cireasa de pe tort –  coborarea pe Fata ascunsa din Valea lui Karp pana la Cota 1400, o varianta de freeride deosebit de frumoasa!

Iata pozele de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

 

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

6 thoughts on “Pe Valea Dorului si pe Karp

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started