Schi in zapada proaspata

Astazi am avut parte de o zi excelenta la Sinaia:) Ninsorile din ultimele zile au asternut un strat impresionant de zapada, asa ca am profitat si am luat toate vaile la rand:) Cireasa de pe tort a fost la ultima tura, cand am coborat pe schiuri pe Valea cu Genune pana in Poiana Stanii!  

Ajunsi dis de dimineata la telecabina, am aflat ca telescaunul din Valea Dorului nu va functiona. Pe noi nu ne-a deranjat insa, caci obiectivul nostru era sa schiem offpiste, pe vaile si fetele estice. Asa ca am urcat plini de entiziasm, cu prima cabina! Sus, la Cota 2000, am fost intampinati de o ceata groasa, sa o tai cu cutitul, ce persista precum o caciula atarnata de varful muntelui. Cum coborai putin se mai limpezea, astfel ca puteai vedea unde te afli:) Zapada devenea si ea mai buna, caci in prima suta de metri era putina crusta.

Am facut tura dupa tura ca in vremurile bune si am schiat mai intai pe Papagal, apoi pe Tarle, pe Calugar, pe Zade, pe Karp, pe sub scaun, practic pe toate variantele dintre 2000 si 1400!

La final am adunat o mana de prieteni si am coborat Valea cu Genune – un afluent al vaii Pelesului ce da in drumul de Poiana Stanii, dupa care am continuat pe schiuri pana in Sinaia!

Iata si pozele din aceasta zi de vis:

Foto: Stefan Giuglan, Dan Dumitru, Lucian, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Schi in zapada proaspata

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started