Weekend Activ in Valea Dorului

Weekendul acesta ne-am luat schiurile si am plecat la munte! Am urcat la Cota 2000 si am schiat in Valea Dorului, unde a nins din plin iar stratul de zapada masoara metri:)

Am fost harnici si la ora 8:30 eram deja la telecabina! Ajunsi la Cota 2000, am facut o scurta incalzire, apoi am luat la rand partiile din Valea Dorului, apoi pe cele din Valea Soarelui. Aici este atat de multa zapada incat gardurile au fost acoperite complet!
Ne-am bucurat din plin de zapada, am organizat si un concurs si am schiat pana la ultimul telescaun, iar la final copiii au coborat pana la Cota 1400, in premiera, pe Karp!

Odata cu incalzirea globala este bine sa profitam de orice zi in care zana zapezii ne face un cadou atat de frumos, asa ca ne propunem sa revenim pe partii cat de repede:) Vom merge din nou la schi marti, 12 ianuarie, apoi de Ziua Internationala a Zapezii, pe 17 ianuarie! Programul Weekend Activ se gaseste aici

Iata cateva poze de la aceasta iesire:

Foto: Maria Georgescu, Eva Stanciu, Cristi Trandafir, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

2 thoughts on “Weekend Activ in Valea Dorului

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started