Cu Caiacele in cautarea Nuferilor

Weekendul acesta am profitat de o fereastra de vreme buna si am mers cu Caiacele in Rezervatia de Nuferi:)

Planul era sa mergem mai intai cu bicicletele prin padurea Snagov, apoi cu caiacele, insa ploile din ultimele zile au transformat padurea intr-o baie de noroi. Tot raul spre bine caci am stat mai mult ore pe lac si am avut timp sa ne bucuram pe indelete de pasarile de apa si de nuferii infloriti:) Am vazut lisite, rate salbatice, egrete, batlani, precum si sumedenie de lotusi si nuferi de toate culorile – albi, roz, ba chiar si cativa boboci de nuferi galbeni:)
Dupa ce ne-am dat jos din barca a inceput sa picure, apoi a aparut soarele din nou:) Am profitat si am facut o scurta plimbare prin Satul parasit. Am vazut Biserica in ruina, apoi am luat-o pe Drumul de Padure spre Caldarusani. Cum sa iesim din sat insa, a reinceput ploaia, asa ca ne-am intors spre masina.

In pofida vremii mohorate, copiii s-au simtit foarte bine iar atmosfera a fost de zile mari! Iata cateva poze de astazi:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started