La schi pe Valea Priponului

Weekendul acesta am deschis sezonul de Schi si Snowboard pe Vai:) Ne-am luat schiurile si placa si am coborat Valea Priponului, una dintre cele mai frumoase din Abruptul Bucegilor!

Dupa ce sambata a nins si a viscolit mai ceva ca in toiul iernii, duminica, pe Platou, am fost intampinati de un soare magic:) Zapada era inca tare, asa ca ne-am montat pieile de foca si am inceput sa urcam plini de energie catre Releul Costila. Pe drum ne-am intalnit cu mai multe grupuri, asa ca sus, sub acul marelui releu, ne-am strans vreo doua duzini de schiori si snowboarderi! Aici ne-am impartit insa, caci unii au plecat spre Valea Tapului, altii au ales Valea Malinului, iar noi am coborat Valea Priponului!

Zapada era cum nu se poate mai buna! In partea de sus am gasit un firn de calitate, intarit de cele -8 grade din noaptea precedenta, care se inmuia putin in partea de jos! Prima parte a vaii a fost o poveste, apoi am intrat in zona de stancarie, unde fetele au devenit mai abrupte si mai provocatoare. Am schiat fara probleme pana in Poiana Priponului, cu o mica saritura la bolovanul care sigileaza valea, ba chiar am continuat putin pe Valea Cerbului pana la traversarea pe versantul nordic! De aici ne-am pus schiurile pe rucsac si am coborat pe poteca pana la Gura Diham.

Aceasta a fost povestea acestei frumoase ture:) Iata un prim calup de poze, cu promisiunea ca vor urma si altele!

Foto: Dan Dumitru, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

2 thoughts on “La schi pe Valea Priponului

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started