Pe malul Argesului si nu numai

Sezonul de schi se apropie de final, asa ca ne-am dat claparii jos si ne-am urcat in saua bicicletei! Am profitat de vremea perfecta din ultimele zile si am facut cateva ture minunate:) 

Luni, 3 mai, in a doua zi de Paste, prietenii Tabere cu Suflet au fost la Snagov, unde au avut parte de o tura plina de diversitate! Au pedalat prin padure, pe langa lac, prin cranguri si pe campul galben plin de rapita:)

A doua zi am pedalat pe malul Argesului, intre Herasti si Budesti, intr-o zona plina de monumente istorice. Am intrat in ruinele Casei Stolojan, am traversat pe Podul lui Anghel Saligny, iar la intoarecere am zarit un colt din Palatul lui Udriste Nasturel.

Iata un scurt film si cateva poze de la aceste frumoase ture:

Foto: Demi Tipa, Marian Anton, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “Pe malul Argesului si nu numai

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started