Weekend Activ: Pe Karp si nu numai

Muntele a fost din nou invaluit in ceata la iesirea din acest weekend! Nu ne-am descurajat si, dupa o prima tura in Valea Dorului in care simtul de orientare ne-a fost pus la grea incercare, ceata s-a mai ridicat si am putut sa vedem pe unde mergem:) Am facut mai multe coborari pe Karp, iar cele mai apreciate au fost cele de pe Fata Ascunsa si din Firul Vaii unde am gasit ceva zapada neatinsa!

Am reusit sa facem patru ture in Valea Dorului si patru coborari inspre Cota 1400.
Iata pozele de astazi. Din pacate vremea mai putin prietenoasa le-a afectat si pe ele, caci in afara de ceata am avut parte de un viscol patrunzator care ne-a inghetat si pe noi si aparatul!

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started