Valea cu Genune si nu numai!

Saptamana aceasta a nins din nou, asa ca am profitat si am dat o fuga la munte! Am avut parte de o zi minunata, pe schiuri late, in care ne-am dat de dimineata pana seara, fara o clipa de zabava:) Am luat la rand toate variantele de freeride, iar cireasa de pe tort a fost ultima coborare, cea de pe Valea cu Genune:) 

Am stat doar in afara partiei, iar zapada a fost cand pulver, cand compactata de vant, cand inmuiata de soare, ba chiar la intrarea pe Genune am prins un pic de crusta. Schurile de freeride cu o latime de 120 mm sub talpa, si-au aratat insa adevarata valoare, oferind o stabilitate perfecta  indiferent de tipul de zapada!  Multumim Andrei:)
Una peste alta a  fost o zi cu adevarat minunata, numai buna de pus in rama! Iata pozele:

Foto: Demi Tipa, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started