In cautarea Lebedelor

Afara miroase a Primavara, asa ca in weekend am profitat de vremea frumoasa si ne-am suit in sa pentru o prima iesire cu bicicletele pe acest an! Ne-am plimbat prin Parcul Natural Vacaresti pe care l-am strabatut in lung si in lat in cautarea Lebedelor si a celorlalte minunate pasari de apa!

Saptamana aceasta am tredut de la Primavara la Iarna, apoi direct la Vara:) Daca la inceputul saptamanii a nins, duminica am avut parte de un soare placut, plin de lumina si caldura! Pe margine, in locurile umbrite, am mai zarit cateva petice de zapada, insa cum am coborat, am fost placut surprinsi sa gasim traseele uscate, numai bune de pedalat:)
Am trecut pe la Foisorul Mare, apoi am mers pe la debarcader si am ajuns pe malul lacului, in locul cel mai salbatic al rezervatiei. Aici am zarit mai multe familii de lisite, egrete, precum si o lebada gratioasa! La intoarcere am trecut pe la casa Vidrei, care era ocupata cu pranzul probabil, apoi ne-am indreptat catre iesire.

Urmatoarea iesire din Parcul Natural Vacaresti va avea loc vineri, 26 martie. Mai multe detalii

Iata cateva poze din acest weekend:

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

One thought on “In cautarea Lebedelor

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started