Pe Karp si nu numai

Weekendul trecut am avut parte de o zi minunata de schi, cu mult soare si zapada:) Am profitat si am schiat cu copiii pe Karp si nu numai, luand la rand practic toate variantele de freeride dintre Cota 2000 si Cota 1400, in cautarea zapezii perfecte!

Weekendul trecut am preferat sa mergem duminica, deoarece sambata se anunta vant. Si bine am facut, caci sambata a nins, iar a doua zi ne-a intampinat un soare orbitor, amplificat de reflectia in zapada proaspata! Planul era sa mergem in Valea Dorului, insa fetele de sub telecabina aratau imbietor, asa ca am preferat sa ramanem in zona mai ales ca si nivelul copiilor ne permitea sa incercam pution freeride:) Prima tura am facut-o pe Fata ascunsa a Karpului, apoi am continuat prin Firul Vaii spre Zade. Au urmat alte 8 ture care mai de care mai frumoase, pe Calugar, Zade, Tarle, Papagal si cate si mai cate!
La un moment dat am mers si in Valea Dorului, insa doar pentru o scurta gustare, apoi ne-am intors pe partea cealalata a muntelui:)

Iata cateva poze din aceasta zi de vis:

This slideshow requires JavaScript.

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started