In Padurea Spiridusilor

Weekendul acesta a batut vantul la Sinaia, asa ca am mers din nou la Predeal unde am schiat in Padurea Spiridusilor si nu numai:)

La Predeal am gasit zapada suficienta, insa partiile erau cam inghetate! Au participat copii de mai multe niveluri, atat la Schi cat si la Snowboard, asa ca ne-am impartit in mai multe grupe – Furnicute, Fluturasi si Albinute – si am schiat pe Clabucet si pe Cocosul. Am sarit, am intrat si in Padurea Spiridusilor, iar la final am participat la o noua etapa a Cupei Tabere cu Suflet la Schi si Snowboard.

Am avut si doua aniversari, asa ca la pranz le-am sarbatorit pe Ana si pe Sara:)

Iata mai multe poze de astazi:

Foto: Ioana Marin, Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

2 thoughts on “In Padurea Spiridusilor

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started