Sucuri naturale pentru copii si varstnici

Se spune ca dar din dar se face rai! In urma unei sponsorizari primite de la Sloop, saptamana trecuta am facut o vizita la un centrul pentru perosoane cu Alzheimer oferind mai multe sticle de suc natural rezidentilor! De asemenea, copiii care au participat la activitatile Tabere cu Suflet din ultima perioada s-au putut bucura de acest cadou:)

Colaborarea cu cei de la Sloop dateaza inca din vremea cand organizam competitii de mare anvergura, cum ar fi Maratonul Tabere cu Suflet sau Comana Bike Fest. De curand aceasta colaborarea a fost reluata printr-un simplu apel, in urma caruia am primit cateva baxuri de sticle de suc de zmeura, mar si sfecla!

Sucurile naturale sunt sanatoase, fiind recomandate in primul rand copiilor, dar si persoanelor cu diferite afectiuni crebrale. Ca atare nu am pierdut timpul si am impartit produsele. Am dus mai multe sticle persoanelor internate la centrul pentru varstnici Tangent Alzheimer Care din Breaza. De asemenea, au mai primit, sau vor primi suc natural, copiii care au participat la Weekendul Activ de la Predeal, din 23 ianuarie, precum si copiii din Tabara Vacantei, care are loc tot la Predeal, in 29 ianuarie – 3 februarie. Actiunea face parte din programul WeCare Totul Va fi Bine!

Foto: Tabere cu Suflet

Published by Radu

taberecusuflet.ro/RS/

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started